آیا می توانم با هنوخ شوئن پورپورا-نفریت خوردن غذاهای دریایی بیمار
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به عنوان یک بیمار هنوخ شوئن با پورپورا نفریت، شما باید توجه ویژه ای به غذاهایی که می خورید پرداخت، بنابراین برای جلوگیری از بیماری های جدی تر آلرژیک شوند. بعد من به شما برخی از اطلاعات در مورد رژیم غذایی به اشتراک بگذارید، پس از خواندن آن، شما می دانید که آیا بیمار مبتلا به هنوخ شوئن پورپورا-نفریت خوردن غذاهای دریایی.

کارشناسان با اشاره به اینکه بیمار مبتلا به این بیماری باید برخی از غذاهایی که آسان هضم و سرشار از تغذیه بخورند. مانند سبزیجات و میوه های تازه. علاوه بر این، آنها نیز باید یک رژیم غذایی سبک، این است که کم نمک، کم چربی، کم پروتئین و ویتامین بالا نگه دارید. در یکی دیگر از راه، آنها باید از غذاهای دریایی مانند ماهی، میگو، خرچنگ و غیره دور. علاوه بر این، آنها همچنین باید غذاهای تحریک کننده و تند مانند گوشت گاو، گوشت گوسفند و غاز، اجتناب کنند. آیا الکل و تنباکو را لمس کنید، هر دو آنها را برای سلامتی شما بد است.

غذاهای واقعا نقش مهمی در درمان هنوخ شوئن پورپورا نفریت-ایفا می کند، یک رژیم غذایی خوب می تواند اثر درمانی دو برابر، با این حال، یک رژیم غذایی بد ممکن است بیماری شما را بدتر کند. پس از آن نیاز به ایجاد یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود شما. اگر شما هر گونه کمک نیاز در ساخت آن، شما می توانید مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما اطلاعات شما می خواهید در اسرع وقت فراهم کند.

اگر سوال دیگری در مورد رژیم غذایی و یا درمان هنوخ شوئن پورپورا-نفریت، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما ایمیل: کلیه kidney-support@hotmail.com. ما در اینجا انتظار برای کمک به شما، امید تمام مردم می توانند به این بیماری با هم مبارزه کنند.

http://www.kidney-support.org/purpura-nephritis-diet/3775.html





:: برچسب‌ها: پورپورا نفریت رژیم غذایی، پورپورا نفریت، غذاهای دریایی ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: